någrasakertill..

tjenaigen. Jag har tråkigt, och vet inte vad jag ska göra. Lyssnar iaf på musik. ^^
ska nog ut och hoppa studsmatta, som nu är asböt. Jag vet att denna blogg inta hittils handlat nå om naglar
men jag jobbar på det, försästen är det inte bara naglar jag kommer blogga om, för då blir det ju lite trist.
 
Följ mig gärna på instagraam, jag heter såklart; mollanduvet.
kika mig gärna med, heter samma sak där. Naglarna på bilden blev dåliga. Ska försöka träna lite på dom.
 
 
min bloggdesign har jag även beställt och det är en tjej som jobbar på den just nu, får jag hoppas...
Så den är värkligen efterlängtad av mig, eftersom min bloggdesign just nu är så jävla standard.
 
XOXO, mollie


Kommentarer
Postat av: Klara

Dålig? Är du säker? Dom blen ju super, duper, mega, himla, jätte bra! :)
Du målar super fina naglar! <333


Kram Klaris <333

Svar: aw, puss på dig. <3
Mollie

2012-08-02 ♥13:42:43




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback